تلفن تماس: 1835​

بدون نیاز به کد

دفتر مرکزی : تهران - سعادت آباد​-کوی فراز - شهرک بوعلی- مجتمع بوعلی - پ28

ارائه خدمات به تمام نقاط تهران

به صورت شبانه روزی ​

پاسخگویی 24 ساعته

بهترین باربری در پونک | 1835 تماس مستقیم

اتوبار در پونک - 1835

اتوبار پونک

قبل از صحبت در خصوص باربری پونک(اتوبار پونک) نیاز میباشد تا شما را مختصری با این منطه آشنا کنیم. پونک یک محله در شمال تهران به شمار میرود که در منطقه ۲ و ۵ شهرداری تهران قرار دارد1 این محله حدود ۲۹۰۰۰ نفر جمعیت دارد و از شمال به بزرگراه هاشمی رفسنجانی، از جنوب به بزرگراه شهید همت، از شرق به رودخانه پونک و از غرب به بزرگراه ستاری منتهی می‌شود.

محله پونک در قدیم محل باغ‌های بزرگ و توتستان‌های قدیمی غرب تهران بوده  که از این باغ‌ها شمار کمی امروزه به‌جا مانده‌است3 قدمت این ده به بیش از هشتصد سال می‌رسد و درخت بید معروفی در محله وجود دارد که نشان‌دهنده این قدمت میباشد.

این منطقه دارای چندین بلوار، میدان، مجتمع تجاری، بوستان و امامزاده میباشد که به عنوان اماکن شاخص آن شناخته می‌شوند. همچنین پونک دارای خط BRT10  بوده که با آن می‌توان به چندین ایستگاه مترو دسترسی داشت.

پونک دارای مکان‌های تفریحی زیادی میباشد. برخی از این مکان‌ها عبارتند از:

  • پارک فراز
  • پارک نهج‌البلاغه
  • سرزمین عجایب و فرحزاد1

1835 - باربری در پونک

بسته بندی اثاثیه منزل در پونک

ارائه خدمات بسته بندی وسایل منزل یکی از خدماتی است که باربری در اتوبار پونک تهران (بشکن بار) به شما ارائه می‌دهد. بسته بندی وسایل منزل باعث می‌شود که لوازم شما در حین حمل و جابه جایی از صدمه و خرابی جلوگیری شود. خدمات بسته بندی وسایل منزل در پونک شامل استفاده از مواد و ابزار مناسب مانند کارتن، نایلون، چسب، کاغذ، حباب، پتو، روبال و غیره است.

انجام بسته بندی وسایل منزل در پونک با توجه به نوع و اندازه لوازم انجام می‌شود. برای مثال، لوازم شکننده مانند ظروف، لامپ، آینه و غیره با کاغذ یا حباب پوشانده شده و در کارتن قرار می‌گیرند. وسایل سنگین مانند کتاب، لباس، پتو و غیره در کارتن های کوچکتر قرار می‌گیرند. تجهیزات بزرگ مانند تخت، کمد، مبل و غیره با پتو یا روبال پوشانده شده و با چسب یا نایلون محکم می‌شوند. لوازم الکترونیکی مانند تلویزیون، یخچال، کامپیوتر و غیره با جعبه های اصلی خود یا جعبه های مناسب دیگر بسته بندی می‌شوند.

اتوبار بشکن بار در پونک یک خدمتی است که برای حمل بار، اسباب کشی، بسته بندی و جابه جایی اثاثیه و جهیزیه عروس در محله پونک تهران ارائه می‌شود. باربری بشکن بار در پونک معمولا دارای مجوز رسمی از اتحادیه، کارگران مجرب، ماشین های نیسان، کامیون، ایسوزو و تریلر است.

باربری در پونک با توجه به حجم بار، مسافت و زمان حمل، قیمت مناسب و رقابتی را به مشتریان خود اعلام می‌کند.

بشکن بار شعبه پونک باربری در پونک با شماره های تماس زیر قابل دسترسی است:

تماس 1835- باربری در پونک

ویژگی های یک باربری خوب در پونک

با توجه به رقابت بالا در زمینه خدمات باربری در تهران، انتخاب یک باربری خوب و قابل اعتماد در پونک می تواند چالش برانگیز باشد. در اینجا برخی از ویژگی های یک باربری خوب در تهران آورده شده است:

  • سابقه و اعتبار:

    یک باربری خوب باید سابقه طولانی و اعتبار خوبی داشته باشد. می توانید با پرس و جو از دوستان و آشنایان یا بررسی نظرات مشتریان قبلی، اعتبار یک باربری را بررسی کنید.

  • مجوز اتحادیه:

    باربری های معتبر باید مجوز اتحادیه باربری را داشته باشند. این مجوز نشان دهنده رعایت قوانین و مقررات اتحادیه توسط باربری است.

  • ارائه مشاوره رایگان:

    یک باربری خوب باید قبل از انجام کار، مشاوره رایگان به مشتری ارائه دهد. این مشاوره شامل مواردی مانند نحوه انجام کار، تعیین خودرو باربری مناسب و متناسب با نوع و حجم بار، ارائه تعرفه های موجود . و برآورد هزینه ای که باید مشتری برای این کار در نظر بگیرد و مواردی از این دست می شود.

  • ارائه خدمات بسته بندی:

     یک باربری خوب باید خدمات بسته بندی را نیز ارائه دهد. این خدمات باعث می شود تا وسایل شما در حین حمل و نقل آسیب نبینند.

  • استفاده از کارگران ماهر و آموزش دیده:

     یک باربری خوب باید از کارگران ماهر و آموزش دیده استفاده کند. این کارگران باید بتوانند وسایل شما را با دقت و ایمنی جابه جا کنند.

  • ارائه بیمه باربری:

     یک باربری خوب باید بیمه باربری را نیز ارائه دهد. این بیمه در صورت بروز خسارت به بار، خسارت را جبران می کند.

  • رعایت نکات ایمنی:

     یک باربری خوب باید نکات ایمنی را در هنگام حمل و نقل رعایت کند. این نکات شامل استفاده از تجهیزات ایمنی و رعایت اصول حمل و نقل بار است.

عوامل موثر بر کیفیت یک باربری خوب در پونک ؟

علاوه بر ویژگی های ذکر شده، عوامل دیگری نیز وجود دارند که می توانند در انتخاب یک باربری خوب در تهران موثر باشند. از جمله این عوامل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قیمت:

     قیمت خدمات باربری یکی از عوامل مهم در انتخاب یک باربری است. با این حال، نباید تنها به قیمت توجه کنید و سایر عوامل را نیز در نظر بگیرید.

  • موقعیت مکانی:

     اگر قصد دارید از خدمات یک باربری برای حمل و نقل بار به خارج از شهر استفاده کنید. موقعیت مکانی باربری نیز اهمیت دارد.

  • رضایت مشتریان قبلی:

     نظرات مشتریان قبلی می تواند در انتخاب یک باربری خوب به شما کمک کند.

با توجه به این عوامل، می توانید یک باربری خوب در پونک را انتخاب کنید و از خدمات آن بهره مند شوید.

قیمت باربری در پونک

به طور متوسط، قیمت باربری در پونک بستگی به مبدا و مقصد، نوع و حجم بار، نوع خودرو و زمان انجام کار دارد. برای مثال، کرایه از پونک جنوبی به قرچک با خاور 950 هزار تومان،  و کرایه از پونک جنوبی به تجریش با خاور 950 هزار تومان است.

هزینه جابجایی وسایل منزل بستگی به چند عامل دارد، مانند:

  • حجم و نوع وسایل.
  • تعداد طبقات مبدا و مقصد.
  • مسافت بین مبدا و مقصد.
  • نوع خودروی حمل بار.
  • زمان و روز جابجایی.
  • نوع خدمات بسته بندی و کارگر.

بر اساس اطلاعات از سایت‌های مختلف، قیمت متوسط اسباب کشی در تهران با خاور 6 متری برای 3 ساعت اول بین 170 هزار تومان تا 340 هزار تومان. و هر ساعت اضافه بین 50 هزار تومان تا 80 هزار تومان است. همچنین برای حمل لوازم و اقلام پر هزینه مثل یخچال ساید، پیانو، تردمیل و گاو صندوق، هزینه اضافی بر اساس طبقه و وزن محاسبه می‌شود. شما می‌توانید با شماره 1885 با شعبه باربری بشکن بار در پونک تماس بگیرید و قیمت دقیق را بپرسید.

هزینه کارگر باربری در پونک

بر اساس اعلام اتوبار پونک(عبه پونک اتوبار بشکن بار) هزینه کارگر بسته بندی بستگی به نوع و حجم وسایل، تعداد کارگران، زمان و مکان جابجایی دارد. بر اساس اطلاعات از سایت‌های مختلف، قیمت متوسط کارگر بسته بندی در تهران برای 3 ساعت اول بین 70 هزار تومان تا 250 هزار تومان و هر ساعت اضافه بین 20 هزار تومان تا 110 هزار تومان است. همچنین برای بسته بندی حرفه‌ای وسایل، نیاز به خرید مواد مصرفی مثل کارتن، چسب، حباب دار و سلفون دارید که قیمت آن‌ها نیز متفاوت است.

باربری در جنت آباد

باربری شهرک غرب

قیمت باربری سعادت آباد

باربری در سعادت آباد

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

متاسفانه شما نمیتوانید متن این سایت را کپی کنید !

تماس مستقیم | 1835